Linkblog

about the sejjribizli

Furcsa dolog a divatvilág. Most komolyan, ki akar valami viselhetetlen szőrmekucsmát hordani a télen? Senki.(vagy csak a nagyon elvetemültek....)Azért vagyok, hogy elmagyarázzam boldog boldogtalannak, lehetünk másképpen is stílusosak. Méghozzá elég könnyen. Amúgy Liza vagyok, élem csodásan bjuti életem, írogatom a blogom, festek, zenélgetek, és ilyesmik. elérhetőség: szusigirl@gmail.com egyébként. nagyon is szeretném, ha valami kocka lennék, de nem sikerült. szóval elnézést kérek mindenkitől, aki valami HATALMAS HTML csodát vár tőlem.

tetszik az új dizájn?

videos&design

} # .

2010.09.27. 14:10 sziporkah

Y3 2011 s/s

Yohji Yamamoto. Nem tudom, eddig nem nagyon hozott lázba a neve, ezek után sem fog. Annyira. Tetszenek a színek, amit használ, és tetszik a 2011-es divatbemutató koncepciója, viszont a ruhák. Azt hittem, maradnak a retro vonal újrahasznosításánál, mert bevallom, nagyon tetszett az idei őszi-tavaszi kollekciók többsége, főleg ezek a csodásan kidolgozozz, retro ruhák, mint pl.:Louis Vuitton, Prada. Na igen. Persze voltak ebben a szezonban is formabontó tervezők, akiket nem érdekelte a retro-láz. Ilyen volt a holland divatmárka, a G-Star Rawr, vagy Jeremy Scott. De azért valljuk be, közel állt a szívünkhöz a sok meleg kötött holmi, és ezek a csodás, vastag harisnyák, hatalmas kabátok. Aztán nemsokára beszerezhetjük a 2011-es ruhatárunkat is. Ami nem lesz más, mint szerintem ez:

-néhol marad a retro vonal, vagyis nem néhol, elég sok helyen

-de lesznek überfrenetikusan érdekes, és high-tech szabásvonalak is, és igen, MEGINT LÁTTAM olyan kicsi, wave-es szemüveget is, mint a 2000-es évek elején. na, azt nem akarom.

-lesznek egyszerű színek, de főleg a fő tónusok fognak dominálni, mint pl.:fekete, azaz sötét, de lesz igazán HÓFEHÉR is. persze van piros is, de annyi fehéret láttam eddig, mint még soha.

Mindegy is, ebben a posztam Yohji Y3 márkájáról akarok írni, ami nem volt pasztell színű, hanem igazán sok színt nem is láthattunk. Fekete&piros. Haspólóba hajló fölsők, és igen, buggyos nadrágok. Maszkulin cipők. A cipőket, és a sminket szeretem. És te? Ó, és igen, ilyen vékony derekat akarok én is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sejjribizli.blog.hu/api/trackback/id/tr212320733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása