Linkblog

about the sejjribizli

Furcsa dolog a divatvilág. Most komolyan, ki akar valami viselhetetlen szőrmekucsmát hordani a télen? Senki.(vagy csak a nagyon elvetemültek....)Azért vagyok, hogy elmagyarázzam boldog boldogtalannak, lehetünk másképpen is stílusosak. Méghozzá elég könnyen. Amúgy Liza vagyok, élem csodásan bjuti életem, írogatom a blogom, festek, zenélgetek, és ilyesmik. elérhetőség: szusigirl@gmail.com egyébként. nagyon is szeretném, ha valami kocka lennék, de nem sikerült. szóval elnézést kérek mindenkitől, aki valami HATALMAS HTML csodát vár tőlem.

tetszik az új dizájn?

videos&design

} # .

2010.10.23. 12:44 sziporkah

vizuális csoda Rad Hourani módra

Úristen. Csak ennyit tudtam hozzászólni, mikor néztem a videót. Annyira kreatív, hogy áldom annak az embernek a fantáziáját, aki ezt összeállította. A zene, a koncepció, a monokrómság, az ünnepélyesség, az az érzés, vagy hangulat, atmoszféra, amit ez a videó sugároz, nos az a divat. Az tipikusan az az érzés, amit a divat üzenni akar, és van akinek átjut, és van, aki hagyja veszni, és nem jelent majd többet neki a DIVAT, mint ruhák félévente történő változását, lecserélését, anorexiás modellek vonaglását, divatmagazinok tündöklését, Anna Wintour basáskodását, vagy Karl Lagerfeld pedofilkodását. (namármost, én nem ezt vallom, de találkoztam már pár emberrel, akik szerint Karl Lagerfeld egy cukrosbácsi, és Palvin Barbara, Magyarország Parasztjánykája. -borzalom-)

Nos, a videó nekem sokat jelent, mert ahányszor megnézem, annyiszor mást üzen. Nem feltétlenül divattal kapcsolatos jelzőket, az élet más és más területével kapcsolatban is. Mert egyszerűen ennek a videóan OLYAN hangulata van, amit még Alexander McQueen Elveszett Atlantisza sem tudott nekem nyújtani, akár voltak óriási robotok, akár nem. Úgyhogy emberek, ezt a videót érdemes megnézni,feltétlenül attól, hogy halluttunk-e már Rad Hourani-ról vagy sem. (nos, én most hallottam róla először.)

Első látásra engem NEM a ruhák fogtak meg, hiszen fekete-fehér, így adott két szín, annak többféle árnyalata. Nos, viszont a szabásvonalak kreatívak, a maguk módján, és szeretem az egyszerű és letisztult holmikat, mint ezek a bőrkabátok. Úgyhogy. Érdemes megfigyelni a vastag-sarkú, elöl nyitott bőrcipőket, amiket majd ha minden úgy alakul 2011 tavaszán és nyarán viselni fogunk. Rad Hourani szerint szoknyával, és bőrkabátta. Imádom a hajviseletet, kétségtelenül nagyon pret-a-porter, és persze az oversize táskák már azt hittem nem lesznek "divatosak" (igaz, a divatos jelző tág fogalom, mert a monokróm, vagy a Chanel kosztum is divatos már sok-sok-sok-sok év óta, és mégsem látni minden évben a kifutón, szóval lehet, HOGY az oversize táskával is ezt akarja elérni Isten), de persze Rad Hourani szerint oversize táskákat fogunk viselni, legalább bele fog férni minden.

Régóta szeretem egy outfitben látni a pamut és a bőr párosát, persze én nem a "közönséges" bőrgatya+pamutpóló párosra gondolok, mert az kicsit snassz, de ezek a furcsa, újszerű és hódító megoldások mindig levesznek a lábamról. Rad Hourani imádom a 2011-es s/s kollekciód videóját, az egész konceciót. A 2011-es f/w kollekciód biztosan szerepelni fog a sejjribizliben.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sejjribizli.blog.hu/api/trackback/id/tr32374827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása