Linkblog

about the sejjribizli

Furcsa dolog a divatvilág. Most komolyan, ki akar valami viselhetetlen szőrmekucsmát hordani a télen? Senki.(vagy csak a nagyon elvetemültek....)Azért vagyok, hogy elmagyarázzam boldog boldogtalannak, lehetünk másképpen is stílusosak. Méghozzá elég könnyen. Amúgy Liza vagyok, élem csodásan bjuti életem, írogatom a blogom, festek, zenélgetek, és ilyesmik. elérhetőség: szusigirl@gmail.com egyébként. nagyon is szeretném, ha valami kocka lennék, de nem sikerült. szóval elnézést kérek mindenkitől, aki valami HATALMAS HTML csodát vár tőlem.

tetszik az új dizájn?

videos&design

} # .

2010.06.23. 19:09 sziporkah

A Prada és a D&G 2010 F/W kampányképei

Nos igen. Még a nyarat sem élvezzük rendesen, de a divatvilág már fél évvel előrébb van. Szóval nincs időnk üldögélni(oké, képletesen fogalmazva)úgyhogy lássuk a Prada és a D&G 2010 F/W promóciós képeit.

A D&G újra szerepelteti Madonnát, plusz szexi modellfiúkat. Na meg uralkodó szín a fekete, na meg szinte minden férfiruha letisztult. A nők pedig újra élik a retro reneszánszát. A Pradanál tényleg tombol a retro, olyan szinten, hogy az már fáj. Nem hiszem, hogy valami újat ne találnának ki. Mert az nem olyan nehéz. Ugye??Vagy ha igen, akkor is. Ezen a ponton kezdek el NAGYON lázadni a retro iránt. Oké, szeretem azt a stílust, az ember igazán ki tudja felyezni a személyiség, és így nem lesznek(vagy ezt csak a média hangoztatja??)tucta csajok/pasik. De...Aki (én nem) megélt már egy 1980-as vagy 1990-es évek periódust, azt vagy nagyon fogja zavarni, vagy nagyon is eofórikus nosztalgia rohamot fog átélni....Ami valljuk be félelmetes, főleg egy korosodó(negyvenes)nőnél. Na, oké, nem mintha én nem lennék nagyon scary(ijesztő), mert tudom, hogy néha az vagyok, főleg reggel, mikor a pizsamám(ami pink!!) olyan furcsa ráncokba szalad, vagy mikor a hajam olyan leírhatatlan gubancokban meredezik. De azért remélem a 2011/12-es s/s kollekcióban már nem fogunk ennyi retro elemet találni. A D&G pedig(mint említettem)Madonáát(az örökifjú-vagy nem-popdívát)szerepelteti. Letisztult, fekete, sztreccs "kisfetekében" maszkál, egy nejlonzacskót szorongató 20 éves(40-vagy csak 30?? év korkülönbség.khmkhm.) modellfiúval. Ja, és a kötelező viselet, a katolikus kereszt azért ott van drága Madonna nyakában. (nem csalódtam benne Madge). Na, igen. Ezt nyújtották a nagy divatházak. Vagyis ezt fogják nyújtani.  Ismét.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sejjribizli.blog.hu/api/trackback/id/tr802104642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiffanynál 2010.07.07. 23:30:38

Megírnád Nekem az email címedet,mert szeretném felvenni veled a kapcsolatot.

Üdv.:
Tiffany
www.tiffany.blog.hu

tiffanynál 2010.07.07. 23:34:20

Jaaa,bocs,erre:

zsuvajda@t-online.hu

köszi
süti beállítások módosítása