Két hét van az iskolából./plusz egy/ Senkit nem érdekelnek a könyvek, a tábla, a monotonitás. Kalandozunk, valahol messze. Sétálunk a városban, álmodozunk, szerelmesek vagyunk, lázadozunk. Éljük életünk. úgy, mint mindenki más. ahogy te, vagy ők. Nincs különbség.
Péntek van, mindenről ordít a péntek, cseppfolyóssá válik a könyvem, és a Hurts üvölt a lejátszómból. Próbáltam kicsit komolyabb lenni, de nem nagyon érdekel a komolyság. Éljen a spontaneitás, és a Rodarte!!!! /mellesleg most Rodarte lázban élek./
Szóljon a mai poszt erről a csodás tervezőpárosról. Kellemes szórakázást, ésnézelődést. /mellesleg./
Egy kicsit erről az egészről:a Rodarte egy édes márka, ami kiegészítőkkel, és némileg rendhagyó költeményekkel foglalkozik. A céget a Mulleavy nővérek fémjelzik. Kate és Laura. Californiából khmm, Kaliforniából-jöttek, a napsütés hazájából, a pálmák rengetegéből, és a tengerpart életérzés bűvköréből. Éppen ezért szeretjük annyira.
Mikor előrukkoltak első kollekciójukkal innovatív hozzáállásuk annyira meglepte a nagyérdeműt, hogy rögtön publikáltak róluk. Igen. Először a Women's Wear Daily-ben, majd találkoztak édes-drága-egyetlen Anna Wintour hercegkisasszonnyal, és voilá, a Vogue US kapui nyitva álltak előttük. Megérdemelt siker, hamar bekövetkezett elismertség. Széles vevőkör, magasztaló posztok. Imádni való párosítások, forradalmi szabásvonalak.
Aztán azt vették észre, mindenki szereti őket. Szóval a vörös szőnyegen a ruháik helye. Egyszerűen csodásak a bemutatóik, egyszerűen van valami mondanivalójuk. Bár, szerény véleményem szerint a márka nem éppen prea-a-porter, bár extrém fashioniszták tegyék a szívükre a kezüket:felvennék a ruhákat az utcára is. Plusz, nem kell azért feltétlenül Rodarte költeményben pompáznunk. Pár organza, selyem, illetve virágmintás anyag, földszínekkel kombinálva, illetve impozáns fekete, és kész./és a letisztul szó itt ismeretlen./ Nagyjából.
Később Mrs. Obama jelent meg Rodarte kreációban egy neves összejövetelen a Oval Office-ben. /oké, szép magyarosan az ovális teremben, a Fehér Házban, hagyjanak már ezzel békén./Aztán egyfajta pont az i-re, 2010 nyarán a márka saját divatkozmetikumokkal rukkolt elő, így biztosítva örök érvényű elismertséget a médiában, a divatvilágban, és kicsi szívünkben.