Linkblog

about the sejjribizli

Furcsa dolog a divatvilág. Most komolyan, ki akar valami viselhetetlen szőrmekucsmát hordani a télen? Senki.(vagy csak a nagyon elvetemültek....)Azért vagyok, hogy elmagyarázzam boldog boldogtalannak, lehetünk másképpen is stílusosak. Méghozzá elég könnyen. Amúgy Liza vagyok, élem csodásan bjuti életem, írogatom a blogom, festek, zenélgetek, és ilyesmik. elérhetőség: szusigirl@gmail.com egyébként. nagyon is szeretném, ha valami kocka lennék, de nem sikerült. szóval elnézést kérek mindenkitől, aki valami HATALMAS HTML csodát vár tőlem.

tetszik az új dizájn?

videos&design

} # .

2011.02.02. 12:06 sziporkah

we love Berlin

Az Essence csodálatosan "bekeményít". Az eddigi megszokott, egyszerű, mondhatni minimális dizájn után (oké-oké, volt, mikor különféle Twilight vagy Fairytale kollekciót kaphattunk. azt hiszem még Peace&Hippi téma is futott egy időben, bár erre nem mernék fogadni) most itt az új, urbanista és nagyon "meglepő" I LOVE BERLIN kollekció. 2011-re az Essence valami nagyot akart alkotni, és ezzel rukkolt elő. Bár még nem hallottam róla kritikát,véleményt és Magyarhonban még nem is nagyon találkoztam vele, a külseje nagyon megnyerőre sikeredett.

 

Bár Berlin csodás város, (komolyan) nekem valahogy nem jön le a német hangulat. Persze lehet, hogy sztereotípia a sör és a kolbász, de nekem Berlinről nem az Essence jut eszembe. Persze szeretem a márkát, mert megfizethető, mégis minőségi. Persze ki lehet rúgni néha a hámból és lehet venni Bobbi Brown pirosítót, de szerintem ez a termékcsalád is kielégíti vágyainkat. /többé-kevésbé, mert az Essence szempillaspirál borzasztó/

Lesz itt minden.Műszempilla és szemhéjpúder, szájfény és pirosíító. Extravagáns csomagolással, és meg merem kockáztatni, hogy limitált kiadásban.

Az előrejelzések szerint egyébként 2011 most kicsit Berlin éve lesz. /mmm, miért nem Budapest??hmm, most a hazafi énem beszél, büszkén./ A NewYorker is előrukkolt egy I Love Berlin kollekcióval. Aztán itt van az Essence, és még kitudja melyik márka fog még Berlinnel, vagy valamilyen német témával előrukkolni. Kíváncsian várom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sejjribizli.blog.hu/api/trackback/id/tr222625128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása