Tovább folytatom a divatcégek 2010-es kampányainak elemzését. E heti kedvenc:Pepe Jeans.
A Pepe Jeans nem nagyon ismert Magyarországon. Ha valaki mégis P.J. rajongó, akkor az tudja, hogy ezt a márkát is a divatos farmeranyagok, az ingek, és a fiatalos, de stílusos viselet jellemzi. Megbízhatóság és kényelem. Igen, ez a Pepe Jeans. (aki jó megfigyelő, az tudja, hogy a kereskedelmi csatornák férfi műsorvezetőit általában a Pepe Jeans öltözteti.) Az idei Pepe Jeans kampány fő arca Alexa Chung volt, akit még nem nagyon ismernek az Atlanti-óceánon túl. Pedig volt MTV riporter, és modellkedett is. Szóval szép kis előélete van. Én különösen szeretem Alexát, azért, mert sokak szerint nagyon hasonlítok rá(ez alapból rokonszenv), másodszor azért, mert nagyon bírom a stílusát. Nem is meglepő, hogy a Pepe Jeans őt kérte fel reklámarcnak. Az idei P.J.kollekció nagyon sok farmeranyagot tartalmaz, minden színben, valamint ingeket és feliratos pólókat egyaránt.