Linkblog

about the sejjribizli

Furcsa dolog a divatvilág. Most komolyan, ki akar valami viselhetetlen szőrmekucsmát hordani a télen? Senki.(vagy csak a nagyon elvetemültek....)Azért vagyok, hogy elmagyarázzam boldog boldogtalannak, lehetünk másképpen is stílusosak. Méghozzá elég könnyen. Amúgy Liza vagyok, élem csodásan bjuti életem, írogatom a blogom, festek, zenélgetek, és ilyesmik. elérhetőség: szusigirl@gmail.com egyébként. nagyon is szeretném, ha valami kocka lennék, de nem sikerült. szóval elnézést kérek mindenkitől, aki valami HATALMAS HTML csodát vár tőlem.

tetszik az új dizájn?

videos&design

} # .

2010.08.10. 19:48 sziporkah

mert megteheti??

Szóval, ha majd én is túl leszek az ötödik X-en, nos, akkor én is ott fogok "szajháskodni", és majd az én nevemet fogják kiáltozni, és igen, majd én is keresztre fogom magam feszíttetni.

Tudom, ez a téma rég lejárt lemez, de én sem mehettem el szó nélkül felette. Ugyanis tudni illik, hogy én HATALMAS Madonna ellenes emberke vagyok. Oké, sokan mondják, hogy mert én nem a Madonna generációval nőttem fel, vagy mert te nem szereted a zenéjét, vagy mert pusztán irigy vagy. Vagy: Madonna olyan híres, hogy az egyik klipje neve az, hogy Vogue. Ugyebár...De ezek ellenére is anti Madonna fan vagyok. Már a neve sem szimpatikus, és az új kollekciója a Macy's-ben, nos az meg egyenesen feldühített. Hogy még ő tervez kollekciót, a Macy's-nek. Na, persze, várható volt. De szerintem a botoxolt "pofájával", és a bankrabló képű lánykájával, meg a szomáliai (szomáliai???) kis árvagyerekével, meg a sok huszonéves pasijával együtt nem illik a D&G arculatába. Persze ezt a tervezőpáros nem látja. Sajnos. De mondjuk nézzétek meg EZT a videót!

 

Szerintem nem szexi, sőt egyenesen fölháborító, pedig én nem vagyok egy prűd apáca...De valahogy nekem nem szimpatikus ez a nő. És értitek? Miért van még mindig a topon? Oké, mert énekel, meg mert turnézik, meg mert fitt, és egy terminátor, meg mert a "jánya" egy szuperszónikus rockcsemete, és a mami meg a keresztanya. Na igen. És akkor miért kérték fel őt az idei kollekció reklámarcaként? Sokak szerint azért, mert ő el tudja adni az éppen akkor reklámozott terméket, lásd a Louis Vuitton-os szereplésénél. (mert elvileg akkor, na akkor eladta a táskákat, mert Ő Madge....)

































Egyébként a D&G 2010 fall/winter kollekcióról annyit, hogy láttam már jobbat is. Mármint nekem, személy szerint a tavasz/nyári alkotás SOKKAL jobban bejött, még a szerintem hasztalan mídert is tök hordhatóvá varázsolták, a virágmintás gatyócskáktól(na ezt a szót is most alkottam meg) meg egyenesen el voltam ájulva. És igen, a táskák is, és az ékszerek is bejöttek. A mostani kollekció is nagyon casuallá alakítható, ami egy fő alaperv, és a jó tervezp egyik legfontosabb ismérve. De Madge nem tudja visszaadni azt, amit ez a márka nyújt. Mind a D&G, mind a Dolce&Gabbana. (mert nem ugyanaz, csak majdnem...persze én Dolce&Gabbana párti vagyok...) Na mindegy emberek, ennyit erről, na és ennyit Madonna fikázásáról, a napi írhatnékom és divat iránti ingerem ki van elégítve, holnap újra jelentkezem, és már tudom is mivel. (nyugi, nem a tőzsde alakulásáról fog szólni a post...)

Végül itt van még pár kampányfotó, igazi eye candy, vagy igazi yummiság, nyamm(a legironikusabb vénámat előszedve írtam ezt.)Óh, és Madonna igazi háziasszony, csak az a kár, hogy a műkörme drágább, mint az én nadrágom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sejjribizli.blog.hu/api/trackback/id/tr462213042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása