Linkblog

about the sejjribizli

Furcsa dolog a divatvilág. Most komolyan, ki akar valami viselhetetlen szőrmekucsmát hordani a télen? Senki.(vagy csak a nagyon elvetemültek....)Azért vagyok, hogy elmagyarázzam boldog boldogtalannak, lehetünk másképpen is stílusosak. Méghozzá elég könnyen. Amúgy Liza vagyok, élem csodásan bjuti életem, írogatom a blogom, festek, zenélgetek, és ilyesmik. elérhetőség: szusigirl@gmail.com egyébként. nagyon is szeretném, ha valami kocka lennék, de nem sikerült. szóval elnézést kérek mindenkitől, aki valami HATALMAS HTML csodát vár tőlem.

tetszik az új dizájn?

videos&design

} # .

2010.03.21. 14:50 sziporkah

Csipke-csodák.

Ultraszexi. Igazi divatóriás. Idén minden mennyiségben hódít! Mi az? Csipke.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

2010.03.21. 14:43 sziporkah

Hódíts 3D-ben.

Szerintem épp itt volt az idő, hogy divatba jöjjön a térbeli, háromdimenziós szoknya. Ezek a szoknyák lehetnek tollból, vagy több rétegből, a fő, hogy hasson!

Tegnap bújtam a különféle divattervezők 2010-es kollekcióit, de nem nagyon láttam újat. Mármint military kabát(de az már tavaly is volt)leggingsek, és a többi, és a többi. Azért persze vannak itt is újítások. 3D szoknyák, azaz térbeli ruhák. A kedvenc térbeli ruhákat tervező designerem Nicola Cook, akiről nem sokat lehet hallani, de mennyei szoknyái vannak. Persze vannak itt tüll-szoknyák is, meg mindenféle többrétegű cuccok, de ezek már megszokottak, és persze haute couture. Ami nem éppen utcára való outfit, de ez legyen a saját bajunk, mondja a legtöbb tervező. Persze belátták, hogy a pret a porter sokkal hordhatóbb és viselhetőbb, ezért átvitték a 3D ruhákat pret a porterbe. Azaz viselhesd az utcán. Sokkal jobb, nemde? Ilyen a tollakból készült szoknyák, amiket nagyon imádok, és ajánlom is bárkinek. Aztán vannak az extrémebb, origami szerű szoknyák, amik szépek, de nem igazán utcai viselet. A rojtos szoknyákat is sorolhatjuk ide, mert ugye az egymásra halmozódó rojtok nagyon szexisek, és idén nyáron hódítanak! A fodrok is menők, persze minél több fodor, annál jobb, szóval fodorból sem elég. Szeretem még a tüllszoknyákat is, ami többrétegű, és nagyon extrém hatást kelt. Ha ilyen szoknyád lesz, biztos,hogy megfordulnak utánad majd az utcán. Szóval hódítsd 3D-ben!

Szólj hozzá!

2010.03.19. 20:17 sziporkah

Cica-lányok és kutya-fiúk fogságában

Bill Turpin. Nem fotós, nem stylist, nem filmes, hanem egy ember, aki mindannyiunk számára újraépíti a modellek testét. Kutyák és macskák póráz nélkül!

 

Szólj hozzá!

2010.03.19. 20:07 sziporkah

Új magyar üdvöske

Srej Zsófi és Mihalik Enikő már topmodell, Vámosi Viki pedig veterán. Persze mind a három magyar modellnek lesz utánpótlása, csak szép lassan. Új magyar modell, aki már Franciaországot is meghódította:Palvin Barbara.

2008-ban találkoztam először Palvin Barbarával (azaz már nem is új magyar üdvöske, hanem csak most került be a médiába. már több mint két éve nyomja az ipart. Szép sikerekkel!), igaz csak a Barbara kersztnév volt elárulva. Egy divatanyagot készített a Magenta Clothing&Company-nek. Egész szép képek, fel is figyeltem rá, tetszett a szeme(égkék)és hogy igazán változatosak a képei. De...Igazán csak 2010-ben (még csak március van!) lett ismertebb itt Magyarországon. Először a Glamour-ban láttam a képeit, mert ugye amióta szerepelt egy francia magazinban, kell a magyaroknak is(mily meglepő)és minden újság vele akar divatanyagot. Pedig ha valaki előbb felfigyelt volna rá, már ő is lehetne majdnem olyan híres mint "hosszúlábú" Sophie. Jaj, tényleg. Palvin Barbarát külföldön egyszerűen Barbara Palvinként ismerik. Még fiatal, bármit hozhat a sors. Én drukkolok.

 

Szólj hozzá!

2010.03.19. 19:56 sziporkah

Pepe Jeans 2010

Tovább folytatom a divatcégek 2010-es kampányainak elemzését. E heti kedvenc:Pepe Jeans.

A Pepe Jeans nem nagyon ismert Magyarországon. Ha valaki mégis P.J. rajongó, akkor az tudja, hogy ezt a márkát is a divatos farmeranyagok, az ingek, és a fiatalos, de stílusos viselet jellemzi. Megbízhatóság és kényelem. Igen, ez a Pepe Jeans. (aki jó megfigyelő, az tudja, hogy a kereskedelmi csatornák férfi műsorvezetőit általában a Pepe Jeans öltözteti.) Az idei Pepe Jeans kampány fő arca Alexa Chung volt, akit még nem nagyon ismernek az Atlanti-óceánon túl. Pedig volt MTV riporter, és modellkedett is. Szóval szép kis előélete van. Én különösen szeretem Alexát, azért, mert sokak szerint nagyon hasonlítok rá(ez alapból rokonszenv), másodszor azért, mert nagyon bírom a stílusát. Nem is meglepő, hogy a Pepe Jeans őt kérte fel reklámarcnak. Az idei P.J.kollekció nagyon sok farmeranyagot tartalmaz, minden színben, valamint ingeket és feliratos pólókat egyaránt. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása