Linkblog

about the sejjribizli

Furcsa dolog a divatvilág. Most komolyan, ki akar valami viselhetetlen szőrmekucsmát hordani a télen? Senki.(vagy csak a nagyon elvetemültek....)Azért vagyok, hogy elmagyarázzam boldog boldogtalannak, lehetünk másképpen is stílusosak. Méghozzá elég könnyen. Amúgy Liza vagyok, élem csodásan bjuti életem, írogatom a blogom, festek, zenélgetek, és ilyesmik. elérhetőség: szusigirl@gmail.com egyébként. nagyon is szeretném, ha valami kocka lennék, de nem sikerült. szóval elnézést kérek mindenkitől, aki valami HATALMAS HTML csodát vár tőlem.

tetszik az új dizájn?

videos&design

} # .

2010.06.21. 19:05 sziporkah

Jeremy gombjai és Barbie cipői

Miért tűnik el valamilyen trend egy év/fél év alatt? Pedig Jeremy Scott gombajai évtizedes népszerűségre teremtettek. (na és persze Barbie és az ő cuki kis cipői)

Tudom, örülnöm kellene, hogy azok a borzasztó hippis bőszárú farmerek 2008-ban (vagy még annál is előbb)véglegesen is a süllyesztőbe kerültek, de miért kell ennyit változtatni a trendeken? Vagyis ekkora mértékben? Jaaa, persze tudom, azért, hogy ne unjuk meg a seggrepacsit, magyarán nem lesz unalmas a banán. Vagy mi. Ugyanis szerintem Jeremy Scott örök, és a ruháinak nem kellene félévenként teljesen (oké, tudom, hogy a stílus megmarad, meg minden, de akkor sem OKÉ) megváltoznia? Például nekem a tavalyi kollekciója (azon belül is a fall/winter) tetszett eddig a legjobban. Az idén megjelenő nyári kollekciót mire véljem??Ősemberel. Tiszta Frédi és Béni, de tényleg. De ki hord ilyet? Tudom, hogy az haute couture nagyon menő, meg minden, és az emberek imádják nézni, de hordani NEM. Szóval kedves (dear Jeremy!) Scott úr meg kellene őrizni a szuper stílusérzéket.-oké, a mostani is szuper, de....-és újabb szuper kreációkkal boldogítani minket. De ettől eltekintve most Jeremy tavalyi gombos ruháit, kiegészítőit akarom ajnározni. Mert imádom, és azt akarom, hogy az emberek ne felejtsék el. Mert idén is fel lehet dobni sokmindent gombokkal. Gomb alakú fülbevalók, vagy például a military kabát arany, vagy réz gombai, vagy egy gombos farmer(igen, cipzár helyett), esetleg gomb a francia sapkán, vagy BÁRHOL. Mert a gomb idén is must have. TÉNYLEG!

És igen, tudom hogy egyesek most visszakoznak, és azt mondják:"Úristen, OMG, meg minden, ilyet én NEM fogok fölvenni, még akkor sem, ha ez lesz a legújabb trend. "De akkor a klumpákat meg miért hordja???De ez egy másik téma....                                           

 

 

 Ó és igen, a címben írtam a gyönyörűséges plasztik tündérről(van egy ilyen Barbie dal, igen ott lent lesz a videó, eléggé szürrealista, ha élhetek ezzel a kifejezéssel, de ÓÓ, Barbie a Mini Szexideál!), ugyanis olyan jó és stílusos cipőket találtam. Ugyanis ma lomtalanítottam, és még valamikor 2004-ben vettem pár barbie ruhát, és annyira jó cipőket találtam. Oké, lehet, hogy akkor még nem volt divat, de MOST!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sejjribizli.blog.hu/api/trackback/id/tr512098988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása