Nem siettetem az időt, arra semmi szükség. De az embernek egyszerűen szüksége van egy illatra, ami rá jellemző. ami igazán ő. Az mindegy, hogy az üvegre az van írva Chanel, vagy az, hogy Miss Sixty. Nem a márka teszi az illatot, egy illatnak tökéletesen passzolnia kell a viselőjéhez, illatos aurával körüllengve a személyt, aki magára fújja.
Ebben a hónapban az érzékiség két eme csodájával, Flowerbomb-al, és a Rockmantic-kal boldogítanám az orrom. De mivel nem vagyok egy burzsuj, így a Rockmantic-ot még beszerzem, viszont a Viktor&Rolf-féle Flowerbomb-ra még fájni fog egy darabig a fogam.
Egyébként a Flowerbomb karácsonyi limitált üvegben kapható, igazán üde, csillogó, feltűnő. Olyan, mint az illat.
A B.U. Rockmantic pedig fém díszdobozzal lep meg, mint mindig.
Flowerbomb from Casa Nova Studios on Vimeo.