Stilizált világ. Fehér:a csont és narkó. Kényelmetlenül feszengve a kihipózott és kemény intirkákkal sújtott ruhánkban. A bőrünk színe keményen elüt, mondhatni fájdalmasan. Nyakatekert redők és hipnotizált árnyékok. A fehér effektíve HÓFEHÉR maga alá von. Bekerít.
A Givenchy ezt kihasználva csodálatos kampányt hozott össze, ami egy A kategóriás pszichothrillerbe is beillene. Könnyű-szerrel. De miért is ne? Az egész arról szól, hogy újítsunk. Mármint a Givenchy újítson. Egyébként tavasszal a FEHÉRFEHÉRFEHÉRFEHÉR hódítani fog. Egyszerűen annyira puritán. Mert persze a másik nagy tavaszi slágerral a VIRÁGMINTÁVAL versenyeznie kell. Ott lesz a kacér és hódító kimónó-feelingű tarka-barka maxiruha meg minden, de persze kell valami, ami nem olyan. Kell valami, ami a hatalma alá von, becserkész és felejthetetlenné varázsol. Mert miért is ne? A divat erről szól.
Szóval itt van. Givenchy, szeretlek. Tetszik, hogy ennyire avantgard módon oldottat meg, telis-tele extrém megoldásokkal. És a kicsit goth jegyekkel. A pláne az, hogy mindenzt fehérben.